wtorek, 29 marca 2016

Wiosenna/Świąteczna stylizacja




Hej!

Dziś przygotowałam pierwszy, wiosenny post. Zaprezentowałam stylizację, którą można założyć w cieplejsze dni-które mięliśmy i mam nadzieję, że będą już teraz bardzo często. W święta pogoda była bardzo słoneczna, więc postanowiłam ją wykorzystać i zrobić zdjęcia.

Mam na sobie szary golf i dobrałam do tego bordową spódnicę. Jak sami widzicie, dobrze się to komponuję. Na wierzch nałożyłam ponadczasową modną, czarną skórę, która pasuję do wielu stylizacji. 
Co do butów, dobrałam czarne klasyczne szpilki, tak jak lubię !

Sami oceńcie. Zapraszam do obejrzenia zdjęć i komentowania! :)

Pozdrawiam,
M.
















skóra/spódnica- Bershka
golf-second hand
okulary- Parfois
zegarek- Daniel Wellington
buty- allegro



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz