wtorek, 15 marca 2016

Czy to zima, czy już wiosna ?


Witajcie! Na tym blogu przede wszystkim znajdziecie moje stylizację, omówienie nowych modowych trendów, moje rady, opinie i propozycje związane z tym co będzie się dobrze nosić w danym sezonie oraz wiele innych. Oprócz mody, jak sama nazwa mówi, będą posty po prostu o stylu i sposobie życia oraz zwykłej codzienności, tj. sport, zdrowa żywność, kosmetyki, makijaż itd. Mam nadzieję, że Wam się spodoba oraz, że z czasem będzie tu zaglądało coraz więcej osób. Wszelkie uwagi, pytania, czy komentarze mile widziane, a wręcz wskazane ;) 
A teraz zapraszam do propozycji pierwszej stylizacji :)

Tym postem rozpoczynam moją przygodę z blogowaniem. Przede wszystkim stawiam na zdjęcia, dlatego też to one będą stanowić przeważającą część moich wpisów. 
Przynajmniej raz w tygodniu będę się starała przygotować post z moją stylizacją.

Poniżej zestawienie jest z serii "casual", a zatem możecie je wykorzystać na co dzień, wychodząc do pracy, szkoły czy na uczelnie. Jest ono bardzo uniwersalna i można ubrać się w ten sposób na wiele okoliczności. Zestawiłam tu klasyczne, jasne, materiałowe spodnie- rurki z koszulą, Jako wierzchnie okrycie wybrałam granatowy płaszcz, który wbrew pozorom jest bardzo ciepły. Myślę, że te kolory dobrze ze sobą współgrają i warto je łączyć. Dobrałam do tego złote dodatki i granatową torebkę.

Jest to bardzo klasyczne zestawienie, ale ja jestem zwolennikiem minimalizmu i uważam, że im prościej/ klasyczniej, tym lepiej. Zresztą sami zobaczcie i oceńcie :))











koszula- Bershka
spodnie- second hand (firma mi nie znana)
płaszcz- Zara
torebka- Calvin Klein
buty- Lasocki
okulary- New Look 
bransoletka- Lilou





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz