wtorek, 22 marca 2016

Codzienna stylizacja- bluza w roli głównej




Cześć !

Tym razem przygotowałam dla Was coś wygodnego, mniej eleganckiego i idealnego na chłodne dni. Mimo, że wczoraj był pierwszy dzień wiosny to stylizacja ta zdecydowanie Wam się jeszcze przyda. Aura za oknem póki co nie jest za ciekawa...

W tej stylizacji mnie osobiście najbardziej podoba się bluza z kolekcji PLANTS by Paprocki & Brzozowski. Od momentu kiedy ją zobaczyłam wiedziałam, że muszę ją mieć :) . Dobrałam do niej karmelowy płaszcz i bardzo ciepły szal. Do całego zestawienia pasują wygodne trapery marki Lasocki. Zdecydowanie polecam. Idealnie nadają się do "biegania" po mieście.

Tak jak obiecałam, zamiast się rozpisywać będę wrzucać dużo zdjęć, żebyście sami mogli się dokładnie przyjrzeć stylizacji i ją ocenić. Zachęcam do komentowania ! :)

Pozdrawiam Was ciepło,
Magda












płaszcz- Bershka
szal- New Look
bluza- Paprocki&Brzozowski
spodnie- Bershka
buty- Lasocki
torebka- Bershka
okulary- New Look

4 komentarze:

  1. bardzo fajna stylizacja, bluza jest świetna :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Patrząc na tą stylizację, poczułam wiosnę :) Mimo, że jest zimno jeszcze, mam nadzieję, że będziemy mieć ciepłą wiosnę ;D Pozdrawiam i życzę wesołych świąt! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również pozdrawiam i życzę wesołych i ciepłych świąt :)

      Usuń