wtorek, 5 kwietnia 2016

Elegancki Look


Wiosna na całego!

Piękna pogoda, słońce, wszystko budzi się do życia!
Taka temperatura za pewne nie jedną/jednego z Was wprowadza we wspaniały nastrój.

Wszyscy czekaliśmy na ten moment, żeby zdjąć grube kurtki, szaliki czy kozaki.
Ja w każdym bądź razie bardzo na to czekałam. :))

Stylizacja, którą przygotowałam dla Was w tym poście jest wiosenna i idealna na taki „przejściowy czas", czyli kiedy temperatura sięga około 13-18stopni.

Jak sami widzicie na zdjęciach to zestawienia to typowy klasyk, czyli to co lubię najbardziej! PROSTO, SKROMNIE, ELEGANCKO, KLASYCZNIE - Pewnie jeszcze nie raz to ode mnie usłyszycie, gdyż najczęściej tego typu stylizacje
u mnie znajdziecie, choć oczywiście nie zawsze Emotikon smile:) 

Tutaj mamy białą koszule z długim rękawem, czarne-bawełniane spodnie, płaszczyk w kolorze „wojskowej zieleni” ze złotymi guzikami. Ten kolor bardzo często przewija się w projektach najsłynniejszych domów mody i projektantów, takich jak Gucci, Ralph Lauren, Chanel, Marc Jacobs, Balmain, Isabel Marant i wiele innych. 
Każdy z tych projektantów nieraz tworzył kreację właśnie w tym kolorze. Jest on specyficzny i zawsze na czasie. Nieustannie powraca do światowej mody, ale w różnej formie i nasyceniu. Całej stylizacji dopełniają kremowo-czarne zamszowe szpilki, które zwykle bardzo przykuwają uwagę i idealnie wpasowują się w całość tego zestawienia. Torebka jaką dobrałam to zwykła, czarna kopertówka.

Poniżej bardzo dużo zdjęć, a więc zapraszam do oglądania i komentowania :)

Pozdrawiam,
Magda





























koszula/torebka- H&M
spodnie- Reserved
płaszcz YOU&FASHION
buty- Stradivarius
okulary- Parfois

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz