wtorek, 12 kwietnia 2016

Coś na sportowo




Cześć !

Dzisiejszy post, który dla Was przygotowałam jest w wydaniu sportowym. 
W stylizacjach takich,jak dziś, również kieruję się prostotą. 
Rzadko kiedy ubieram się na sportowo , ale lubię czasem wyglądać 
ładnie i zarazem czuć się wygodnie. 
Ten outfit pasuję, jak najbardziej na wyjścia z przyjaciółmi, czy też załatwienie sprawy na mieście, gdzie chyba same dziewczyny wiecie, że wtedy najlepiej się czujemy w "casual clothes "

Oglądając ostatnie wybiegi  fashion week'u znanych projektantów, dostrzegłam kilka sportowych stylizacji. Natomiast przeglądają moje inspiracyjne strony zauważyłam, że coraz więcej osób, a głównie gwiazdy,  min. Kendall Jenner, czy też Anja Rubik ubierają się w bomber jacket, który świetnie wygląda na każdym. 

W wielu sieciówkach można spotkać tego typu kurtki (np. H&M, Bershka, Stardiwarius, ZARA )

Jak widzicie, mam na sobie wspomniany już wyżej bomber jacket, którą uwielbiam i pasuje do wielu stylizacji,a pod spód nałożyłam  czarny t-shirt. Spodnie, to dresowe jeansy,ściągane na dole. Co do butów, to czarne klasyczne conversy.

Jak Wam się podoba?
Zapraszam do komentowania i oglądania zdjęć :)

Pozdrawiam,
M.










kurtka- Stradivarius 
spodnie-Bershka
t-shirt/okulary- New Look
zegarek- Daniel Wellington 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz